مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 بهمن 1400 ساعت 12:372022-02-07سياسي

نشست فرهنگ مقاومت؛ گذشته، حال و آینده| عرصه علمی؛ درخشان ترین عرصه مقاومت


نشست تخصصی «فرهنگ مقاومت؛ گذشته، حال و آینده» با حضور استادانی از دانشگاهای تهران، دمشق، بغداد، حماه و شام برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نشست تخصصی فرهنگ مقاومت؛ گذشته، حال و آینده به همت مجمع بین المللی اساتید مسلمان دانشگاه ها و با حضور استادانی از دانشگاهای تهران، دمشق، بغداد، حماه و شام برگزار شد.

مجتبی رحماندوست استاد دانشگاه تهران در این نشست تخصصی ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی و بیان برخی خاطرات خود در این نشست، بیان کرد: انقلاب اسلامی در فضا و شرایطی کاملا امنیتی به پیروزی رسید.

وی همچنین تاکید کرد: به جای محاسبات پیچیده در خصوص بیان ویژگی های انقلاب اسلامی باید از تجربیات عینی در داخل کشور و کشورهای مقاومت سخن گفت.

* دولت جمهوری اسلامی اولین دولت اسلامی با قانونی منطبق بر قرآن رحماندوست در ادامه به نقش ویژه امام خمینی در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرده و گفت: امروز پایه های کار در منطقه محکم شده و خودمان در امور داخلی و خارجی خود تصمیم گیرنده هستیم و نیازی به صدور مجوز از هیچ ابرقدرتی نداریم.

وی ادامه داد: این دیدگاه است که توانست با انقلاب امام خمینی (ره) اولین دولت اسلامی را بنا کند و باید گفت تنها ایران است که در آن قانون با قرآن تطبیق داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فرهنگ مقاومت؛ گذشته، حال و آینده| عرصه علمی؛ درخشان ترین عرصه مقاومت

نشست فرهنگ مقاومت؛ گذشته، حال و آینده| عرصه علمی؛ درخشان ترین عرصه مقاومت